رسانه روسی: ایران، تاکتیکی جز خشونت نداشت!

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار دوستانه خود در ایام فیفا دی برابر روسیه شکست خورد؛ رسانه‌های روسی با انتقاد از سبک بازی یوزها، عملکرد شاگردان قلعه‌نویی را خشن، فاقد نظم تاکتیکی و مبتنی بر فشار بی‌هدف توصیف کردند.

رسانه روسی: ایران، تاکتیکی جز خشونت نداشت!

به گزارش هفت صبح ورزشی ،تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در اولین بازی دوستانه خود در ایام فیفا دی مقابل روسیه شکست خورد در همین رابطه سایت اسپورت اکسپرس روسیه امروز(شنبه) با نقد سبک بازی یوزها آن را «خشن» و «غیرتاکتیکی» توصیف کرد.

شاگردان قلعه‌نویی با ثبت ۱۶ خطا و یک کارت زرد خشن‌ترین تیم میدان شناخته شد.

تیم ملی کشورمان در این بازی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا در ۳ بازی اخیرش نتواند به پیروزی برسد.

سایت چمپیونات روسیه می‌نویسد که بازیکنان تیم ملی ایران بسیار خشن در بازی ظاهر شدند و تاکتیکی نداشتند و با اعمال پرس و ارسال از کناره‌های به دنبال فشار بودند.

آرشاوین، ستاره سابق تیم ملی روسیه و آرسنال نیز با انتقاد از خطای خشن علیرضا جهانبخش روی هموطنش، گفت: در لیگ روسیه داور در این صحنه‌ها کارت قرمز می‌داد. به نظرم عمدا این کار را کرد. انگار می‌خواست گوش بازیکن ما را سوراخ کند تا برایش گوشواره بگذارد!

ارسال نظر