یک پرسپولیسی دیگر به تیم ملی دعوت شد!

با تصمیم امیر قلعه‌نویی، یک بازیکن به تیم ملی فوتبال دعوت شد.

یک پرسپولیسی دیگر به تیم ملی دعوت شد!

به گزارش هفت صبح ورزشی ، سرمربی تیم ملی فوتبال از میلاد محمدی دعوت کرد تا با سفر به دبی، به اردوی تیم ملی در امارات اضافه شود.

این بازیکن قرار است با سفر از تهران به دبی، به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

تیم ملی امروز ساعت ١٢ ظهر به وقت محلی، برای انجام دیدار برابر تانزانیا به دبی سفر می‌کند.

ارسال نظر