ادعای سفیر ایران در مکزیک: ویزای بازیکنان، ساعتی است!
سفیر ایران در مکزیک مدعی شده که بازیکنان بلافاصله بعد از بازی باید به این کشور برگردند.
به گزارش هفت ورزشی ، در حالی که روز گذشته مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال اعلام کردند تیم ملی اجازه خواهد داد ۲۴ ساعت قبل از بازی به آمریکا برود و تا روز بعد از بازی هم میتواند در این کشور بماند اما ابوالفضل پسندیده سفیر ایران در مکزیک صحبت متفاوتی انجام داده است.
به نوشته گاردین، سفیر ایران در مکزیک گفت: به اعضای تیم اطلاع داده شده است که بر اساس شرایط ویزاهایشان، باید در همان روزی که مسابقه دارند وارد خاک آمریکا شوند و همان روز نیز آن را ترک کنند.
ابوالفضل پسندیده، فرستاده ایران به ورزش سه گفت: «ما میتوانیم صبح وارد شویم و باید همان روز خارج شویم.»
مقررات فدراسیون بینالمللی فوتبال برای جامهای جهانی تصریح میکند که سرمربی هر تیم باید در محل برگزاری مسابقه و در روز قبل از بازی، در یک نشست خبری شرکت کند.