علوی: هرگز نگفتم چشمی جام جهانی را از دست داده است

سخنگوی فدراسیون فوتبال با رد برخی برداشت‌ها از صحبت‌هایش تأکید کرد که هرگز از غیبت روزبه چشمی در جام جهانی ۲۰۲۶ حرفی نزده است.

علوی: هرگز نگفتم چشمی جام جهانی را از دست داده است

به گزارش هفت ورزشی ، امیرمهدی علوی در گفتگویی اظهار داشت: همان‌طور که در فیلم‌ صحبت‌هایم مشخص است، هرگز نگفتم که روزبه چشمی جام جهانی را از دست داده است.

وی ادامه داد: این بازیکن با انگیزه در اردوی تیم ملی حضور دارد و به بهترین شکل مسیر آماده‌سازی‌اش را پیش می‌برد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چشمی بازیکن ارزشمند تیم ملی است و تمام تلاش خود را برای حضور در جام جهانی به کار گرفته است.

ارسال نظر