بازی درون‌تیمی ازبکستان به سبک تیم ملی ایران

پس از تیم ملی فوتبال ایران، ازبکستان نیز برای آماده‌سازی در جام‌جهانی بازی درون تیمی گذاشت.

بازی درون‌تیمی ازبکستان به سبک تیم ملی ایران

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی فوتبال ازبکستان پیش از اعزام به جام‌جهانی، مانند تیم ملی ایران، در ورزشگاه بنیادکار و در حضور هواداران یک بازی درون تیمی برگزار کرد.
شاگردان کاناوارو در قالب دو تیم «ازبکستان ۱» و «ازبکستان ۲» مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که تیم «ازبکستان ۱» با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.
این ابتکار را پیش از این امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم ملی ایران اجرا کرده بود تا کناوارو هم از روی دست قلعه‌نویی کپی کند.
اودیل خامروبکوف، اوستون اورونوف و ایگور سرگیف بازیکنانی بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در تیم ازبکستان ۲ حضور داشتند.
جلال‌الدین ماشاریپوف نیز در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد.
در پایان این دیدار، رئیس جمهور ازبکستان نیز در استادیوم بنیادکار حضور پیدا کرد تا در مراسم بدرقه ازبکستانی‌ها شرکت کند.

ارسال نظر