دو لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه شدند

پوریا شهرآبادی و محمدمهدی زارع، به اردوی تیم ملی امید اضافه شدند.

دو لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه شدند

به گزارش هفت ورزشی ، اردوی تیم ملی امید ایران که از ۲۸ اردیبهشت در مرکز ملی فوتبال آغاز شده، با اضافه شدن دو بازیکن جدید وارد مرحله تازه‌ای شد.

به نقل از رسانه رسمی فدراسیون فوتبال؛ اردوی تیم‌ملی امید ایران در حالی از ۲۸ اردیبشهت‌ماه در مرکز ملی آغاز شد که پوریا شهرآبادی به دلیل حضور در تمرینات تیم‌ملی بزرگسالان با اجازه حسین عبدی از استراحت چند روزه بهره برد و خود را ظهر پنجشنبه به کادرفنی تیم ملی زیر ۲۳ سال معرفی کرد.

همچنین محمدمهدی زارع مدافع احمد گروژنی روسیه با اتمام رقابت های باشگاهی این کشور در جمع امیدها حاضر شد.

هر دو بازیکن پس از معاینات ویژه پزشکی در تمرین تیم ملی امید شرکت کردند تا شانس خود را برای حضور در لیست نهایی این تیم بیازمایند.

ارسال نظر