خط‌ونشان بنزما برای رقبای لیگ پس از فتح جام پادشاهی؛ این فقط شروع کار ماست

کریم بنزما پس از کسب نخستین جام خود با الهلال تاکید کرد که این آغاز راه است و او و تیمش به قهرمانی‌های بیشتری چشم دوخته‌اند.

خط‌ونشان بنزما برای رقبای لیگ پس از فتح جام پادشاهی؛ این فقط شروع کار ماست

به گزارش هفت ورزشی ، کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم الهلال عربستان، پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل الخلود در فینال جام خادم‌الحرمین الشریفین، از کسب اولین جام خود با این باشگاه ابراز رضایت کرد اما در عین حال تاکید داشت که اهداف او و تیمش فراتر از این موفقیت است.

وی در گفت‌وگو جدیدش گفت: بازی سختی بود اما تا آخرین لحظه جنگیدیم و در نهایت توانستیم جام را به دست بیاوریم.

مهاجم الهلال با اشاره به اهمیت این قهرمانی افزود: از اینکه اولین جامم را با الهلال به دست آوردم خوشحالم، اما این فقط شروع کار است. ما همچنان انگیزه بالایی داریم و می‌خواهیم به افتخارات بیشتری برسیم.

بنزما در ادامه به رقابت‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: سه دیدار مهم در لیگ داریم که با همان جدیت یک فینال به آن‌ها نگاه می‌کنیم. هدف ما قهرمانی در لیگ و خوشحال کردن هواداران است. گفتنی است بنزما فصل گذشته نیز با پیراهن الاتحاد موفق به کسب جام پادشاهی عربستان شده بود و حالا برای دومین سال پیاپی طعم قهرمانی را در فوتبال عربستان تجربه می‌کند.

ارسال نظر