تاج: قلعه‌نویی تعارف کرده؛ بعد از جام جهانی هم سرمربی است

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، گفت: امیر قلعه‌نویی تعارف کرده است و بعد از جام جهانی نیز سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند.

تاج: قلعه‌نویی تعارف کرده؛ بعد از جام جهانی هم سرمربی است

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهار نظر امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال برتر مبنی بر اینکه بعد از جام جهانی هر کسی سرمربی تیم ملی شد مبارکش باشد اظهار داشت: او خودش دارد تعارف می کند و هیچ مشکلی برای ماندن او وجود ندارد. او کارش را انجام می دهد و هیچ مشکلی هم بین ما وجود ندارد.

وی افزود: او با این صحبت می خواهد بگوید دست ما را باز گذاشته ولی واقعیت این است که ما از او راضی هستیم و خیلی هم خوب در این شرایط کشور تیم ملی را اداره می کند.

ارسال نظر