بازیکن شباب الاهلی: در مرحله گروهی تراکتور را می‌شناسیم/ به خود اطمینان داریم و آماده حذفی هستیم

بازیکن شباب الاهلی امارات تاکید کرد که تراکتور تیم خوبی است.

بازیکن شباب الاهلی: در مرحله گروهی تراکتور را می‌شناسیم/ به خود اطمینان داریم و آماده حذفی هستیم

به گزارش هفت ورزشی ، شباب الاهلی حریف تراکتور ایران در مرحله حذفی لیگ نخبگان آسیاست. سعد النعیمی، بازیکن شباب الاهلی در نشست خبری قبل از بازی سرمربی تیمش را همراهی کرد.

او گفت: این یک بازی حذفی است و باعث می شود انگیزه زیادی داشته باشیم. نمی خواهیم وداع زودهنگام با این رقابت ها داشته باشیم و به همین خاطر نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می‌گیریم. انگیزه لازم را برای این بازی داریم.

بازیکن الاهلی ادامه‌داد: ما در مرحله گروهی با تراکتور بازی کرده ایم و آنها تیم‌ خوبی هستند. برای این بازی حساس آماده هستیم و به خود اطمینان داریم. امیدوارم که‌به پیروزی برسیم و راهی دور بعد شویم.

ارسال نظر