بیرانوند: سختی زیادی کشیدیم، منتظر تکمیل تیم هستیم/ نهایت تلاش را برای پیروزی می‌کنیم

سنگربان تراکتور ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند شباب الاهلی را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

بیرانوند: سختی زیادی کشیدیم، منتظر تکمیل تیم هستیم/ نهایت تلاش را برای پیروزی می‌کنیم

به گزارش هفت ورزشی ، تراکتور تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا است. نماینده ایران در مرحله حذفی این رقابت‌ها که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود سه شنبه‌ به مصاف شباب الاهلی می‌رود.

علیرضا بیرانوند سنگربان تراکتور در نشست خبری قبل از این دیدار حضور پیدا کرد. او درباره این بازی گفت: تنها یک جلسه تمرین در عربستان داشته‌ایم و امروز هم یک جلسه دیگر تمرین خواهیم داشت. سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ایم و منتظر هستیم تا بازیکنان دیگر به ما اضافه شوند تا تیم کامل شود.

سنگربان ملی پوش تراکتور ادامه داد: برای پیروزی و رسیدن به دور بعد نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

بیرانوند در پایان گفت: لطفاً درباره مسائلی که مربوط به بازی فردا نیست از من سوال نکنید.

ارسال نظر