دلایل تراکتور برای امتناع از حضور در عربستان

باشگاه تراکتور با سه دلیل در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد نمی تواند راهی عربستان شود.

دلایل تراکتور برای امتناع از حضور در عربستان

به گزارش هفت ورزشی ، طبق اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور با سه دلیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرده نمی تواند برای ادامه مسابقات لیگ نخبگان آسیا در عربستان حاضر شود .

باشگاه تراکتور در این نامه آورده است که خود آمریکا به اتباعش اعلام کرده عربستان امن نیست و دوم اینکه ای اف سی نامه اول این باشگاه را پاسخ نداده است و سوم اینکه از نظر ترابری و مسیر هم شرایط برای حضور ندارند .

با توجه به این سه دلیل امکان حضور تراکتور در لیگ نخبگان وجود ندارد .

باید دید AFC چه تصمیمی در اینباره می گیرد .

ارسال نظر