فوری؛ وزارت ورزش سفر تراکتور به عربستان را ممنوع کرد

طبق اعلام وزارت ورزش، تراکتور حق ندارد برای بازی با شباب الاهلی امارات به عربستان سفر کند.

فوری؛ وزارت ورزش سفر تراکتور به عربستان را ممنوع کرد

به گزارش هفت ورزشی، وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور ایران مقابل شباب الاهلی امارات در خاک عربستان در چارچوب لیگ نخبگان، حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیم های ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فدراسیون و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

تراکتور و فدراسیون فوتبال حالا باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بزنند و خواهان انتقال بازی از عربستان به عمان شوند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تراکتور باید روز سه شنبه 25 فروردین در جده با شباب الاهلی امارات بازی کند. این بازی در چارچوب مرحله پلی آف غرب لیگ نخبگان آسیا برگزار می شود.

ارسال نظر