بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان: ایرانی‌های مقیم استرالیا ‌اصرار داشتند بمانیم اما برگشتیم

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از اتفاقات عجیب استرالیا سخن گفت.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان: ایرانی‌های مقیم استرالیا ‌اصرار داشتند بمانیم اما برگشتیم

به گزارش هفت ورزشی ، «شهناز جعفری‌زاده» بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در گفت و گویی در قم درباره اتفاقات عجیب و غریب استرالیا اظهار داشت: در استرالیا که بودیم اتفاقات و پیشنهادهای عجیب و غریبی به ما ‌شد ‌و فشار زیادی را متحمل شدیم.

وی افزود: در روز دوم جنگ پیشنهاد اقامت مطرح شد و اصرار بر ماندن ما داشتند، اما همه تصمیم گرفته بودیم که به کشورمان برگردیم، ولی بدجوری ذهن‌مان را درگیر کرده بودند.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان تصریح کرد: در این مدت خیلی اذیت شدیم چون واقعا آزار دیدم چه در استرالیا که ذهن‌مان را درگیر کرده بودند و چه در مسیر برگشت که 4 روز در راه بودیم و الان هم بسیار خوشحالم که به ایران بازگشتیم.

جعفری‌زاده به تسنیم خاطرنشان کرد: روز آخر در مسیر فرودگاه در استرالیا، ایرانی‌های مقیم ‌اصرار داشتند که ما بمانیم و به اتوبوس هم ضربه زدند اما ما به کشور برگشتیم.

ارسال نظر