تقدیر تاج و مسئولان زنجانی از بانوان ملیپوش فوتبال ایران
رئیس فدراسیون فوتبال و تعدادی از مسئولان استان زنجان از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان تجلیل کردند.
به گزارش هفت ورزشی ، کاروان تیم ملی فوتبال بانوان که صبح امروز (پنجشنبه) تبریز را به مقصد تهران ترک کرده بود، در شهر زنجان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهر قرار گرفت.
در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فریبا محمدیان، فریدون اصفهانیان و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان حضور داشتند.