ستاره الطلبه: این بازی مربیان بزرگ بود/ منصوریان یک مربی حمایتگر است

گلزن و ستاره الطلبه پس از تساوی برابر الشرطه به تمجید از علیرضا منصوریان پرداخت.

ستاره الطلبه: این بازی مربیان بزرگ بود/ منصوریان یک مربی حمایتگر است

به گزارش هفت ورزشی ، دیدار الشرطه و الطلبه در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست‌و‌سوم لیگ ستارگان قطر با تساوی به پایان رسید. شاگردان منصوریان که تا دقایق پایانی با نتیجه سه بر یک عقب بودند، با درخشش علی یوسف، توانستند کار را به تساوی بکشانند.

علی یوسف که گل دوم تیمش را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری پس از بازی گفت: دربی الشرطة و الطلبه در یک شب زیبای رمضانی برگزار شد و تمامی بینندگان و تماشاگران شاهد یک بازی زیبا بودند.

او گفت: اگر بخواهم برای این مسابقه یک عنوان انتخاب کنم، «دو مربی بزرگ» خواهد بود، زیرا مؤمن سلیمان از مربیان برجسته است و علیرضا منصوریان هم کارهای زیادی برای تیم الطلبه انجام داده است.

وی در پایان با تشکر از منصوریان گفت: سرمربی همیشه از من حمایت می‌کند و راهنمایی‌های لازم را می‌دهد تا پیشرفت کنم و بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم.

ارسال نظر