بازگشت تیم ملی فوتبال زنان ایران چهارشنبه از مرز بازرگان
کاروان تیم ملی فوتبال بانوان که پس از پایان جام ملتهای آسیا ۲۰۲۶ از استرالیا راهی مالزی شده بود، روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲:۳۰ از طریق مرز بازرگان وارد کشور میشود و با استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد.
به گزارش هفت ورزشی، تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از اتمام حضورش در رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۲۶ و گذر از روزهای پرحاشیه در استرالیا، به زودی به کشور بازمیگردد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که این تیم روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲:۳۰ از طریق مرز بازرگان وارد ایران خواهد شد و مراسم استقبال رسمی از آنها برگزار میشود.
کاروان ملیپوشان پس از ورود، ابتدا به تبریز میرود و در میدان ساعت مورد تجلیل قرار میگیرد، سپس به زنجان و قزوین سفر میکند که در آنجا نیز مراسم تقدیر برگزار خواهد شد. طبق برنامهریزیها، تیم بانوان جمعه شب به تهران خواهد رسید و قرار است مراسم استقبال بزرگ و عمومی در یکی از میادین پایتخت برگزار شود. تاج با اشاره به استقامت و وفاداری بازیکنان در برابر حواشی و سختیها گفت که این بازیکنان با وجود شرایط دشوار، با تعهد و عشق به وطن بازگشتند و شایسته تقدیر ملی هستند.