آغاز و پایان بحران مهدی قایدی در دست ژوزه مورایس!
تیم النصر امارات بعد از مدتی طولانی و مقابل شارجه به طلسم نبردن های خود پایان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، در جریان دیدارهای هفته نوزدهم لیگ امارات، شب گذشته تیم النصر در خانه شارجه به یک پیروزی مهم دست یافت.
دو تیم با امتیاز مشابه در میانه جدول حضور داشتند و این پیروزی باعث شد النصر تا حدی از شارجه در جدول جدا شود و خود را به 5 تیم بالای جدول نزدیک تر کند.
اما نکته جالب این است که برد دیشب، نخستین برد النصر بعد از بیش از 2 ماه بود.
یاران مهدی قایدی آخرین بار اواسط دی ماه در یک بازی به پیروزی رسیده بودند و پس از آن در 6 مسابقه پیاپی، 2 مساوی و 4 باخت کسب کرده بودند.
این بحران دو ماهه برای النصر، اتفاقا با شکست 4-2 مقابل همین تیم شارجه در هفته دوازدهم لیگ امارات شروع شده بود و نهایتا خود تیم شارجه با هدایت ژوزه مورایس، النصر و مهدی قایدی را از بحران خارج کرد.