مهاجم سابق استقلال، لبنان را ترک کرد

سه بازیکن کنیایی النجمه، از جمله مسعود جوما، مهاجم سابق استقلال، پس از چند روز توانستند لبنان را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

مهاجم سابق استقلال، لبنان را ترک کرد

به گزارش هفت ورزشی ، سه بازیکن تیم ملی کنیا به نام‌های آستین اودیامبو، مسعود جوما و آنتونی آکومو، سرانجام پس از خروج از لبنانِ درگیر جنگ به کشورشان بازگشتند؛ جایی که برای باشگاه النجمه در لیگ برتر لبنان بازی می‌کنند.

این سه بازیکن که در جریان درگیری‌های جاری در لبنان گرفتار شده بودند، پس از دریافت اجازه از باشگاه لبنانی خود توانستند این کشور را ترک کنند و به کنیا بازگردند.

ارسال نظر