واکنش وینیسیوس به توهین نژادپرستانه

وینیسیوس جونیور پس از پیروزی رئال مادرید برابر بنفیکا، به رفتار نژادپرستانه رخ‌داده در این دیدار واکنش نشان داد و از اجرای نادرست پروتکل انتقاد کرد.

واکنش وینیسیوس به توهین نژادپرستانه

به گزارش هفت ورزشی، در جریان دیدار حساس پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و بنفیکا، شاگردان مادریدی با گل تماشایی وینیسیوس جونیور به برتری رسیدند. با این حال، مهم‌ترین حاشیه مسابقه به توهین نژادپرستانه‌ای بازمی‌گشت که از سوی یکی از بازیکنان بنفیکا علیه این ستاره برزیلی صورت گرفت.

وینیسیوس در پستی در صفحه رسمی خود نوشت: «نژادپرستان قبل از هر چیز ترسو هستند. آن‌ها ضعف خود را نشان می‌دهند اما از سوی کسانی حمایت می‌شوند که باید محکوم‌شان کنند. اتفاق امروز در زندگی من یا تیمم تازه نیست.»

او همچنین به دریافت کارت زرد پس از شادی گل اشاره کرد و افزود: «به خاطر جشن گرفتن گل کارت گرفتم و هنوز دلیلش را نمی‌دانم. از طرف دیگر، اجرای پروتکل هم نادرست بود و نتیجه‌ای نداشت.»

ستاره برزیلی در پایان تأکید کرد که تمایلی ندارد در چنین شرایطی قرار بگیرد؛ به‌ویژه پس از یک پیروزی بزرگ که به اعتقاد او باید تیتر اصلی رسانه‌ها به عملکرد رئال مادرید اختصاص پیدا می‌کرد.

ارسال نظر