جمال موسیالا بعد از ملاقات با دو اسطوره: ترسیده بودم

جمال موسیالا، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، درباره تجربه‌ای خاص با دو بازیکن مورد علاقه دوران کودکی‌اش، لیونل مسی و نیمار، صحبت کرد.

جمال موسیالا بعد از ملاقات با دو اسطوره: ترسیده بودم

به گزارش هفت ورزشی ، در جریان بازدید از باشگاه هواداران بایرن رد بولز تاوبنباخ در آخر هفته، از موسیالا درباره بازیکنان محبوب دوران کودکی‌اش پرسیده شد. او ابتدا به شوخی گفت: «نمی‌توانم اسم توماس مولر را بیاورم.» اما در ادامه به طور جدی پاسخ داد: «مسی و نیمار دو بازیکن مورد علاقه من بودند.»

موسیالا تاکنون دو بار با هر یک از این اسطوره‌ها بازی کرده است؛ یک‌بار در فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ قهرمانان اروپا فقط مقابل نیمار و بار دیگر در فصل ۲۰۲۲/۲۳، هر دو بازی با پیروزی بایرن همراه بوده است.

وقتی از او درباره ملاقات مستقیم با مسی و نیمار پرسیده شد، گفت: «من عصبی بودم و ترسیده بودم از آنها بخواهم تا پیراهنشان را به من بدهند.» در نهایت موفق شد پیراهن‌های مورد نظر را دریافت کند و آنها را در خانه‌اش، درست کنار عکس خواهرش، آویزان کرد.

موسیالا درباره بازی اخیر مقابل پاری‌سن‌ژرمن که دیگر مسی و نیمار در آن حضور نداشتند، خاطرات خوشی ندارد؛ او در مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان اوایل ژوئیه دچار شکستگی استخوان ساق پا شد و شش ماه از میادین دور بود. اکنون بایرن با احتیاط او را به بازی بازمی‌گرداند و پیش‌بینی می‌شود موسیالا طی ژانویه به تمرینات بازگردد و برای شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در اوایل مارس آماده باشد.

ارسال نظر