رفتار تبعیض‌ آمیز در لیگ انگلیس، باعث لغو مسابقه شد!

توهین جنسیتی به داور زن در فوتبال انگلیس، یک مسابقه را در نیمه اول متوقف و عملا لغو کرد.

رفتار تبعیض‌ آمیز در لیگ انگلیس، باعث لغو مسابقه شد!

به گزارش هفت ورزشی ، توهین جنسیتی به یک داور زن در جریان دیدار تیم‌های راشدن اند دایموندز و کاونتری سفینکس در انگلیس، باعث توقف و نیمه‌تمام ماندن این مسابقه شد؛ موضوعی که هر دو باشگاه در بیانیه‌های رسمی خود تأیید کردند.

باشگاه راشدن اند دایموندز اعلام کرد این اظهارنظر توهین‌آمیز در دقایق پایانی نیمه نخست به سمت داور مطرح شده است. به‌رغم تلاش عوامل برگزاری برای شناسایی فرد خاطی، نتیجه‌ای به دست نیامد. این باشگاه در ادامه بیانیه خود نوشت: «عمیقا نگران و ناامیدیم که چنین رفتاری در یکی از مسابقات ما رخ داده است. هرگونه زبان یا رفتار تبعیض‌آمیز، هیچ جایگاهی در باشگاه و جامعه فوتبال ندارد.»

الیوت سندی، سرمربی راشدن اند دایموندز نیز توضیح داد که داور ابتدا بازی را متوقف کرده بود تا فرد خاطی از استادیوم اخراج شود، اما در بین دو نیمه اعلام کرد احساس امنیت و آرامش لازم برای ادامه مسابقه را ندارد و بنابراین بازی نیمه‌تمام ماند.

باشگاه کاونتری سفینکس هم اعلام کرد که تحقیقات داخلی را آغاز کرده و در همکاری کامل با لیگ و فدراسیون فوتبال خواهد بود. با این حال طبق گزارشات، فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به درخواست رسمی برای ارائه توضیحات نداده است.

ارسال نظر