واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به برگزاری دربی در شیراز

سخنگوی فدراسیون فوتبال از برگزاری احتمالی دربی پایتخت در ورزشگاه پارس شیراز خبر داد و جزئیات جلسه مشترک با نمایندگان مجلس و سازمان لیگ را تشریح کرد.

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به برگزاری دربی در شیراز

به گزارش هفت ورزشی، امیرمهدی علوی ، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد که با توجه به شرایط مناسب ورزشگاه پارس شیراز ، جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس استان فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شده تا امکان برگزاری دربی در این استادیوم بررسی شود.

وی افزود: طبق تصمیمات گرفته‌شده، مسابقه فجرسپاسی و استقلال در تاریخ ۴ آبان به‌عنوان نقطه آغاز بررسی امکان میزبانی دربی در ورزشگاه پارس مدنظر قرار گرفته است. علوی همچنین تأکید کرد که باشگاه پرسپولیس به‌عنوان میزبان دربی باید مسئولانه و با برنامه‌ریزی ویژه در این فرآیند دخیل باشد تا شرایط برگزاری دیدار حساس فراهم شود.

سخنگوی فدراسیون خاطرنشان کرد که این جلسات با هدف ایجاد امنیت، کیفیت و استانداردهای لازم برای برگزاری دیدارهای حساس لیگ برتر برگزار شده و تصمیم نهایی پس از بررسی همه جوانب اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر