فابریتزیو رومانو خبر داد؛ لواندوفسکی راهی آمریکا می شود!

روبرت لواندوفسکی پس از پایان قراردادش با بارسلونا، در آستانه انتقال به لیگ ام‌ال‌اس و باشگاه شیکاگو فایر قرار دارد.

فابریتزیو رومانو خبر داد؛ لواندوفسکی راهی آمریکا می شود!

به گزارش هفت ورزشی ، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ۳۷ ساله لهستانی، با پایان قراردادش با بارسلونا و به دلیل عدم حضور تیم ملی لهستان در جام جهانی ۲۰۲۶، در حال سپری کردن تعطیلات خود است و برای قدم بعدی دوران حرفه‌ای‌اش آماده می‌شود؛ قدمی که به نظر می‌رسد مقصد آن لیگ ام‌ال‌اس آمریکا باشد.

به گفته فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال، این مهاجم لهستانی همراه با مدیر برنامه‌هایش، پینی زهاوی، در راه ایالات متحده است تا تصمیم نهایی را برای امضای قرارداد با باشگاه شیکاگو فایر اتخاذ کند.

این بازیکن ۳۷ ساله قراردادی دو یا سه ساله را روی میز دارد و این انتقال می‌تواند نخستین تجربه فوتبالی او خارج از قاره اروپا باشد؛ پس از سال‌ها درخشش در لیگ لهستان، سپس در تیم‌های آلمانی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند و در نهایت بارسلونا.

از سوی دیگر، آندره ویلاش‌بواش روز جمعه در جریان بازدید از کانون هواداران پورتو در منطقه مونسائو، درباره لواندوفسکی صحبت کرد و بار دیگر هرگونه اقدام برای جذب این مهاجم لهستانی را تکذیب کرد و شبکه‌های اجتماعی را به دامن زدن به شایعات غیرواقعی متهم نمود.

ارسال نظر