سرمربی سابق تراکتور از وستهم جدا شد!

پاکو خمس، مربی اسپانیایی وستهم، پس از سقوط این تیم به چمپیونشیپ و پایان فصل، به همکاری خود با باشگاه لندنی خاتمه داد.

سرمربی سابق تراکتور از وستهم جدا شد!

به گزارش هفت ورزشی ، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی که در ژانویه به عنوان دستیار نونو اسپریتو سانتو به وستهم پیوسته بود، پس از ناکامی تیم در حفظ سهمیه لیگ برتر، از این باشگاه جدا شد.

این مربی در پیام خداحافظی خود نوشت: «سخت بود، اما ارزشش را داشت» و با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران وستهم خداحافظی کرد.

با قطعی شدن سقوط وستهم به چمپیونشیپ، همکاری او با کادر فنی این تیم نیز به پایان رسید و او ورزشگاه لندن را ترک خواهد کرد.

خمس در بخشی از پیام خود تأکید کرد که از این پس خود را یکی از هواداران این تیم می‌داند؛ تیمی که در طول حضور کوتاه‌مدت او، تغییراتی محسوس در عملکردش تجربه کرد.

او در ۱۵ ژانویه رسماً به جمع کادر فنی وستهم اضافه شد و در ادامه با ثبت چند نتیجه مثبت، نقش مهمی در بهبود شرایط تیم در مقطعی از فصل داشت.

وستهم با وجود تلاش‌های انجام‌شده، در نهایت با قرار گرفتن در رتبه هجدهم و فاصله‌ای اندک با تیم‌های بالاتر، پس از سال‌ها به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

خمس که پیش‌تر سابقه هدایت تیم‌هایی چون تراکتور، رایو وایکانو، لاس‌پالماس و گرانادا را در کارنامه دارد، حالا آماده آغاز تجربه جدیدی در دوران مربیگری خود است.

ارسال نظر