پیام احساسی هالند برای خداحافظی با گواردیولا

ارلینگ هالند با انتشار پیامی احساسی از سرمربی خود خداحافظی کرد.

پیام احساسی هالند برای خداحافظی با گواردیولا

به گزارش هفت ورزشی ، سرانجام دوران ۱۰ ساله و درخشان پپ گواردیولا در منچسترسیتی به پایان رسید؛ سرمربی اسپانیایی که با تسخیر تمامی جام‌های ممکن، میراثی تکرارنشدنی در اتحاد به جا گذاشت.

در این میان، ارلینگ هالند که ۴ سال از دوران حرفه‌ای خود را زیر نظر این نابغه سپری کرد، با انتشار پیامی احساسی به خداحافظی با مربی خود پرداخت.

هالند در صفحه شخصی خود نوشت: پپ، تو هرگز از آموختن دست نکشیدی. شاید عجیب باشد، اما تو کاری کردی که ایستادن در قله، برای ما عادی شود. برای تو همیشه یک درس، یک چالش و یک سطح بالاتر وجود داشت؛ آن ذهنیت نه تنها این باشگاه، بلکه مرا برای همیشه تغییر داد. کار کردن با تو افتخار دوران حرفه‌ای من بود. ممنونم رئیس.

ارسال نظر