اخراج ساوتهمپتون؛ قانون بالاتر از همه!

اخراج ساوتهمپتون؛ قانون بالاتر از همه!

اتحادیه فوتبال انگلیس اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد باشگاه ساوتهمپتون به دلیل فیلمبرداری غیرمجاز از تمرینات رقبا از فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر کنار گذاشته شده است.
با این تصمیم، تیم میدلزبورو که پیش‌تر مقابل ساوتهمپتون حذف شده بود، حالا شنبه ۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی برای صعود به لیگ برتر برابر هال سیتی قرار می‌گیرد.

ساوتهمپتون که تخلف خود مقابل تیم‌های آکسفورد، ایپسویچ و میدلزبورو را پذیرفته، علاوه بر حذف از پلی‌آف، فصل آینده را نیز با ۴ امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.

سایز ویدئو: ۳۹.۵۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر