فوری؛ محرومیت باشگاه لیگ برتری به جرم جاسوسی!
ساوتهمپتون به دلیل جاسوسی از تمرینات رقبا از فینال پلیآف لیگ برتر کنار گذاشته شد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه ساوتهمپتون به دلیل تخلف انضباطی و جاسوسی از تمرینات رقبا، از حضور در فینال پلیآف صعود به لیگ برتر انگلیس محروم شد.
طبق گزارش منتشرشده، مسوولان برگزاری مسابقات پس از بررسی پرونده، ساوتهمپتون را به فیلمبرداری و زیر نظر گرفتن تمرینات میدلزبره و چند تیم دیگر متهم کردند.
بر همین اساس، این باشگاه با جریمه سنگینی روبهرو شد و از فینال پلیآف کنار گذاشته شد.
در پی این تصمیم، میدلزبورو که پیشتر در مرحله نیمهنهایی شکست خورده بود، جایگزین ساوتهمپتون شد و حالا باید مقابل هال سیتی در دیدار نهایی قرار بگیرد.
همچنین اعلام شده ساوتهمپتون به دلیل نقض قوانین رقابتها، فصل آینده را با کسر چهار امتیاز آغاز خواهد کرد.