فوری؛ محرومیت باشگاه لیگ برتری به جرم جاسوسی!

ساوتهمپتون به دلیل جاسوسی از تمرینات رقبا از فینال پلی‌آف لیگ برتر کنار گذاشته شد.

فوری؛ محرومیت باشگاه لیگ برتری به جرم جاسوسی!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه ساوتهمپتون به دلیل تخلف انضباطی و جاسوسی از تمرینات رقبا، از حضور در فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس محروم شد.
طبق گزارش منتشرشده، مسوولان برگزاری مسابقات پس از بررسی پرونده، ساوتهمپتون را به فیلم‌برداری و زیر نظر گرفتن تمرینات میدلزبره و چند تیم دیگر متهم کردند.
بر همین اساس، این باشگاه با جریمه سنگینی روبه‌رو شد و از فینال پلی‌آف کنار گذاشته شد.
در پی این تصمیم، میدلزبورو که پیش‌تر در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورده بود، جایگزین ساوتهمپتون شد و حالا باید مقابل هال سیتی در دیدار نهایی قرار بگیرد.
همچنین اعلام شده ساوتهمپتون به دلیل نقض قوانین رقابت‌ها، فصل آینده را با کسر چهار امتیاز آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر