بازگشت گربه سیاه رئال و بارسا بعد از ۱۴ سال!

راسینگ سانتاندر بعد از چهارده سال به لالیگا بازگشت.

بازگشت گربه سیاه رئال و بارسا بعد از ۱۴ سال!

به گزارش هفت ورزشی، راسینگ سانتاندر پس از چهارده سال بار دیگر به لالیگا بازگشت. پیروزی این تیم مقابل رئال وایادولید در ورزشگاه ال ساردینرو، همراه با شکست آلمریا برابر لاس‌پالماس، صعود را همین شنبه قطعی کرد.

تیم منطقه کانتابریا در فصل ۱۲-۲۰۱۱ از لالیگا سقوط کرده بود و پس از آن دوران سختی را پشت سر گذاشت؛ تا جایی که حتی به سگوندا دیویسیون B نیز سقوط کرد. بازگشت به سطح اول فوتبال اسپانیا برای آن‌ها بیش از یک دهه زمان برد.

فصل ۲۵-۲۰۲۴ نقطه آغاز ثبات دوباره باشگاه بود و در این فصل، راسینگ تقریباً در تمام طول مسابقات در جمع تیم‌های بالای جدول قرار داشت تا در نهایت دو هفته مانده به پایان فصل، صعودش را قطعی کند.

امروز ورزشگاه ال ساردینرو غرق در جشن و شادی است؛ چرا که راسینگ سانتاندر دوباره به سطح اول فوتبال اسپانیا برگشته است. لالیگا حالا یکی از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار خود را پس از سال‌ها دوری دوباره در آغوش می‌گیرد.

ارسال نظر