کیمیچ: امسال بهترین دوران حضورم در بایرن بود!

جاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، با وجود حذف از لیگ قهرمانان، این فصل را بهترین دوران ۱۱ ساله خود در باشگاه توصیف کرد و به توانایی تیم برای قهرمانی در فصل بعد ابراز باور دارد.

کیمیچ: امسال بهترین دوران حضورم در بایرن بود!

به گزارش هفت ورزشی ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ تأکید کرده که بازیکنان بایرن پس از نمایش قدرتمند برابر پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی، بیش از هر زمان دیگری به توانایی خود برای فتح اروپا باور دارند.

او گفته است که تیمش در این فصل فاصله بسیار کمی تا رسیدن به دیدار پایانی داشت و از نظر کیفیت بازی، در سطحی برابر با حریف فرانسوی ظاهر شد.

جاشوا کیمیش بعد از بازی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: «همه در رختکن باور دارند که این تیم می‌تواند فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را ببرد. این فصل ما نزدیک‌تر به فتح جام بودیم و در سطحی برابر با تیم بسیار قدرتمندی مثل پاری سن ژرمن قرار داشتیم. فصل بعد دوباره برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.»

او همچنین افزود: «در یازده سالی که در باشگاه بوده‌ام، این بهترین فصل ما بوده است؛ حتی بهتر از فصل سه‌گانه. در آن فصل، ما نیم‌فصل اول فوتبال خوبی بازی نکردیم و در نیم‌فصل دوم اوضاع را تغییر دادیم. اما از نظر ثبات در طول یک فصل کامل، هرگز فصلی مانند این را تجربه نکرده بودم.»

ارسال نظر