آرتتا: پیش از این هرگز چنین جوی را در ورزشگاه حس نکرده بودم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانی مجموعه این باشگاه و هواداران آن را بی‌نظیر قلمداد کرد.

آرتتا: پیش از این هرگز چنین جوی را در ورزشگاه حس نکرده بودم

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه امارات لندن برگزار شد، با نتیجه ۱-۰ میهمان خود، اتلتیکو مادرید، را شکست داد. شاگردان آرتتا در نهایت با نتیجه مجموع ۲ بر ۱ به فینال این دوره از مسابقات صعود کردند.

آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: شب فوق‌العاده‌ای بود. ما دوباره با هم تاریخ‌ساز شدیم. من نمی‌توانم از همه کسانی که به این باشگاه تعلق دارند، خوشحال‌تر یا مفتخرتر باشم. آنچه در خارج از زمین اتفاق افتاد، استثنایی و بی‌نظیر بود. جوی که هواداران ایجاد کردند و انرژی‌ای که ارائه دادند، شب فوتبالی ما را خاص کرد. من قبلا هرگز چنین چیزی را در ورزشگاه حس نکرده بودم.

مربی اسپانیایی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را کردیم. بازیکنان کار شگفت‌انگیزی انجام دادند. بعد از ۲۰ سال و تنها برای دومین بار در تاریخمان، دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌ایم.

ارسال نظر