مگوایر: حس کاپیتان تیم تن‌هاگ بودن را نداشتم/ برای او مهم نبودم

کاپیتان تیم منچستریونایتد در خصوص دوران حضور تن هاگ در جمع شیاطین سرخ درباره این سرمربی صحبت کرد.

مگوایر: حس کاپیتان تیم تن‌هاگ بودن را نداشتم/ برای او مهم نبودم

به گزارش هفت ورزشی ، هری مگوایر، مدافع تیم منچستریونایتد که در زمان حضور تن‌هاگ کاپیتان این تیم بود در گفت و گوی خود در پادکست «بهترین مربی من» گفت: برای کاپیتان شدن، ساده و بی‌تجربه بودم. وقتی رهبر یک تیم هستید، همه‌چیز پای شما نوشته می‌شود و این دلیلی است برای اینکه رهبر می‌شوید.

وی درباره رابطه خود با تن هاگ توضیح داد: کاپیتان شدن را دوست داشتم. بخاطر ندارم که وضعیت‌مان در جدول در دورانی که من کاپیتان بودم چگونه تمام شد اما در حال پیشرفت بودم.

مدافع منچستریونایتد اضافه کرد: صادقانه بگویم که کاپیتانی من تصمیم تن هاگ بود؛ قبل از آنکه سوم شویم و جام را ببریم اما احساس اینکه کاپیتان تیم او هستم را نداشتم. نباید اجازه می‌دادم رابطه‌مان اندکی خراب شود. به نظرم برای تن هاگ مهم نبودم. او بهترین تصمیم را گرفت چون من واقعا حس کاپیتان او بودن را نداشتم.

ارسال نظر