کنایه سباسوس به آربلوا؛ از هیچکس نمی ترسم!

دنی سبایوس، با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با مضامین «از هیچکس نمی‌ترسم» و «هرگز تسلیم نشده‌ام»، به حذف خود از فهرست بازی توسط آربلوا واکنش نشان داد.

کنایه سباسوس به آربلوا؛ از هیچکس نمی ترسم!

به گزارش هفت ورزشی ، خط خوردن نام سبایوس از فهرست بازی اخیر برابر بتیس و تأکید باشگاه بر این که این تصمیم «صرفاً فنی» بوده، نشان داد پشت پرده ماجرا چیز دیگری است.

آربلوا در نشست خبری پس از بازی، با جمله تکراری «من همیشه کسانی را می‌آورم که لازم می‌دانم» از توضیح مستقیم طفره رفت. رابطه بین مربی و بازیکن عملاً شکسته شده و چشم‌اندازی برای آشتی دیده نمی‌شود.

هرچند آربلوا در نشست خبری پیش از دیدار اسپانیول لحن خود را نرم‌تر کرد، اما تقریباً قطعی است که سبایوس در فهرست بازی با اسپانیول هم جایی نخواهد داشت.

سبایوس در این مدت از طریق شبکه‌های اجتماعی به شکلی غیرمستقیم واکنش نشان داده است. او تصویری از تمرین با آهنگی منتشر کرد که مضمونش «نبخشیدن دیگران و هشدار به آدم‌های حسود» بود. سپس ویدیویی از حرکات تکنیکی خود بازنشر داد با آهنگی که می‌گفت «هیچ چیز نتوانست او را بترساند و هرگز تسلیم نشده است».

در چنین فضایی، همزیستی سبایوس و آربلوا بسیار دشوار است. ماندن مربی در باشگاه بسیار بعید است و ماندن سبایوس هم همین‌طور، هرچند او تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد دارد. سبایوس اکنون بیش از هر زمان دیگری به خروج از رئال مادرید نزدیک است.

ارسال نظر