سرمربی لیورپول: آخرین باری که چک کردم، بسته بودن تنگه هرمز هم تقصیر من نبود!

آرنه اسلوت به شدت از حجم انتقادات نسبت به خود گله دارد و آن را غیرمنصفانه می‌داند.

سرمربی لیورپول: آخرین باری که چک کردم، بسته بودن تنگه هرمز هم تقصیر من نبود!

به گزارش هفت ورزشی ، سرمربی تیم لیورپول که با انتقادات زیادی از سوی هواداران این تیم مواجه شده و به طعنه، همه تقصیرها در فضای مجازی گردن او می‌افتد در گفت و گو با تلگراف گفت: آخرین باری که چک کردم، فقط بسته بودن تنگه هرمز بود که مقصرش من نبودم. درست است؟ ما درباره فوتبال و تصمیماتم صحبت می‌کنیم. انتقادات شرایط را برای من سخت کرد و این چیزی نیست که این شغل بر اساس آن بنا شده باشد.

وی افزود: چیزی که کار من را سخت کرد تلاش برای بردن بازی‌ها، باتوجه به تعداد بالای مصدومان است. این سخت است نه مورد انتقاد قرار گرفتن.

سرمربی تیم لیورپول در پایان گفت: چیزهای کمی شنیدم اما اگر این تنها ۱۰ درصد از چیزهایی باشد که باید شنیده باشم، باید بگویم چیزهای زیادی بوده که شنیده‌ام!

ارسال نظر