آرتتا: عطش قهرمانی در چشم بازیکنانم موج می‌زند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تأکید کرد عطش قهرمانی را در چشم بازیکنانش می‌بیند و تیمش با اشتیاق فراوان به دنبال کسب ۳ امتیاز مقابل فولام است.

آرتتا: عطش قهرمانی در چشم بازیکنانم موج می‌زند

به گزارش هفت ورزشی ، آرسنال پس از پیروزی ۱-صفر هفته گذشته مقابل نیوکسل یونایتد، با سه امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارد. توپچی‌ها این فرصت را دارند که پیش از بازی دوشنبه‌شب سیتی مقابل اورتون، اختلاف خود را به ۶ امتیاز برسانند.

آرتتا درباره استرسی که ممکن است به او وارد شود گفت: بیایید به کاری که در تمام طول فصل انجام داده‌ایم ادامه دهیم و آن انرژی را با خود بیاوریم. با آن اشتیاق و در کنار هم، می‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

او ادامه داد: من می‌خواهم بر نشان دادن آن اشتیاق و تشنگی تأکید داشته باشم. ما فقط چهار بازی دیگر در پیش داریم و همه چیز برای بازی کردن مهیاست. تمرکز ما روی فولام و تشنگی برای رقابت، بازی کردن و پیروزی است.

او در پاسخ به این سؤال که وقتی به چشمان بازیکنانش نگاه می‌کند چه می‌بیند، گفت: تشنگی. تشنگی برای بردن، برای به دست آوردن و برای آماده شدن.

هاورتز و تیمبر غایب هستند

سرمربی آرسنال تأیید کرد که کای هاورتز و یورین تیمبر در مسابقه روز شنبه غایب خواهند بود و فاش کرد که غیبت دوباره هاورتز ضربه بزرگی است: غیبت او ضایعه بزرگی بوده است. ما درباره یکی از مهم‌ترین بازیکنان هجومی‌مان صحبت می‌کنیم که هفت یا هشت ماه از میادین دور بوده است.

۳ امتیاز مقابل فولام آسان نخواهد بود

آرتتا از مارکو سیلوا، سرمربی فولام، تمجید کرد و گفت: مارکو سیلوا کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و به نظر من او یکی از بهترین مربیان لیگ است. به همین دلیل می‌دانیم که فردا بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

ارسال نظر