میشل سانچز: امتیاز برابر رئال طلایی بود/ رئال تیم برتر بود اما خوب دفاع کردیم

سرمربی تیم فوتبال خیرونا با تمجید از توانایی بازیکنان رئال‌مادرید، گفت: آنان می‌توانند در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ به برتری دست پیدا کرده و راهی نیمه‌نهایی شوند.

میشل سانچز: امتیاز برابر رئال طلایی بود/ رئال تیم برتر بود اما خوب دفاع کردیم

به گزارش هفت ورزشی ، میشل سانچز، سرمربی خیرونا، پس از تساوی ۱-۱ مقابل رئال مادرید در هفته سی و یکم لیگ اسپانیا، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: امتیازی که در برنابئو به دست آوردیم، بسیار ارزشمند بود زیرا رئال مادرید پتانسیل شگفت‌انگیزی دارد و آنها تیم برتر بودند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند، اما ما خوب دفاع کردیم. امتیاز مهمترین چیز در این مسابقه است و من از تلاش زیاد بازیکنان بسیار خوشحالم.

او افزود: بعد از گل اول بازی، احساس کردم که شرایط سخت است، اما یک حرکت انفرادی از توماس لمار گل تساوی را به ما داد. گرفتن یک امتیاز در اینجا مستلزم رنج و سختی زیادی است.

وی توضیح داد که با برخی از بازیکنان رئال مادرید صحبت کرده است و گفت: فکر می‌کنم آنها قادر به تغییر نتیجه بازی بایرن مونیخ در دیدار برگشت هستند و امیدوارم که برای فوتبال اسپانیا به مرحله بعد صعود کنند.

ارسال نظر