سیمئونه پس از فتح نیوکمپ: برای شکست بارسا فداکاری زیادی کردیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: هنوز تا نیمه‌نهایی خیلی راه باقی مانده و باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و با اعتماد به‌ نفس در دیدار برگشت به زمین برویم.

سیمئونه پس از فتح نیوکمپ: برای شکست بارسا فداکاری زیادی کردیم

به گزارش هفت ورزشی ، دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در نشست خبری پس از پایان بازی مقابل بارسلونا که با پیروزی دو بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است، بازی کردن برابر چنین تیمی تحت هیچ شرایطی آسان نیست.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهیم فداکاری و تلاش زیادی انجام دادیم، ما برای این پیروزی سخت کار کردیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: بازی تمام شد و حالا باید به کارمان ادامه دهیم، باید روی نقاط ضعف خودمان متمرکز شویم و در کارهای تیمی بهبود پیدا کنیم تا به هدفی که در ذهن داریم برسیم.

سیمئونه تصریح کرد: سعی کردیم از نقاطی که فکر می‌کردیم می‌توانیم به آن‌ها ضربه بزنیم استفاده کنیم. از نمایش تیم خوشحالم اما حالا نوبت تمرکز روی بازی با سویا است.

وی تاکید کرد: خولیان آلوارز برای اتلتیکومادرید یک بازیکن استثنایی است. من برای او بسیار خوشحالم چون می‌بینم که چطور با تواضع تلاش می‌کند. خولیان شایسته این موفقیت‌ها است و حضورش برای ما حیاتی است.

سرمربی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: هنوز تا نیمه‌نهایی خیلی راه باقی مانده است، حداقل ۹۰ دقیقه یا حتی بیشتر باقی مانده است،باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و با اعتماد به‌ نفس در دیدار برگشت به زمین برویم.

ارسال نظر