مخالفت با همجنس گرایی باعث اخراج یک ستاره از تیم آمریکایی شد!

اخراج یک بازیکن از لیگ آمریکا به دلیل مخالفت با همجنس‌گرایی

مخالفت با همجنس گرایی باعث اخراج یک ستاره از تیم آمریکایی شد!

به گزارش هفت ورزشی؛ تیم شیکاگو بولز، جیدن آیوی را به دلیل صحبت‌هایش علیه همجنس‌گرایی از فهرست خود کنار گذاشت.آیوی پیش از این گفته بود؛دنیا از این جریان حمایت و آن را تبلیغ می‌کند.

آنها ماهی را به این موضوع اختصاص داده‌اند و لیگ بسکتبال آمریکا هم همین کار را می‌کند. این موضوع را به همه جهان نشان می‌دهند و می‌گویند بیایید به ما بپیوندید تا چیزی را جشن بگیریم که از نظر من نادرست است.

آن‌ها مدعی هستند رفتار من به تیم ضربه زده، در حالی که من به دلیل مصدومیت اصلاً در کنار تیم حضور نداشتم و مشغول فیزیوتراپی بودم. من به هیچ هم‌تیمی یا مربی بی‌احترامی نکردم و فقط دیدگاه‌های شخصی‌ام را بیان کردم.

چطور است که آن‌ها می‌توانند عقاید خود را روی بیلبوردها فریاد بزنند، اما من نمی‌توانم از باورهایم حرف بزنم؟

ارسال نظر