ستاره سیگاری از تیم جدید خود اخراج شد

باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد که پس از توافق با اروین انگاپت فوق‌ستاره فرانسوی خود، با این بازیکن قطع همکاری کرده است.

ستاره سیگاری از تیم جدید خود اخراج شد

به گزارش هفت ورزشی؛ در مورد علت این جدایی توضیحی داده نشده، اما سایت Haberler ترکیه دراین‌خصوص نوشته: انگاپث درحالی‌که همه هم‌تیمی‌هایش قبل از مسابقه مقابل گبزه بلدیه اسپور در داخل خانه مشغول گرم‌کردن بودند، در بیرون در حال سیگارکشیدن دیده شد. این وضعیت واکنش هواداران را به دنبال داشت و مدیریت را وادار به اقدام کرد. پس از این حادثه، باشگاه فنرباغچه اعلام کرد که با این بازیکن قطع همکاری کرده است.

ارسال نظر