گریزمان: فعلاً در اتلتیکومادرید میمانم؛ از هر دقیقه بازی لذت میبرم
آنتوان گریزمان در آستانه دربی مادرید تأکید کرد با وجود پیشنهاد بزرگ لیگ امالاس، به خاطر اهداف مشترکش با اتلتیکومادرید در تیم ماند و اکنون بیش از هر زمان دیگری از بازی و شرایطش در این باشگاه لذت میبرد.
به گزارش هفت ورزشی، آنتوان گریزمان، یکی از مهمترین چهرههای دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید، با وجود دریافت پیشنهادی وسوسهکننده از لیگ امالاس در ماه مارس، تصمیم گرفت فعلاً در مادرید بماند و موضوع جدایی را به تابستان موکول کند. او در گفتوگو با موویاستار توضیح داد که همیشه تمام تلاشش را برای رسیدن به اهداف بزرگ با اتلتیکو انجام داده و اکنون که اوضاع برایش بهتر شده، لذت بیشتری از فوتبال میبرد.
ستاره فرانسوی اعتراف کرد شروع دوباره کار سخت بود، اما بهواسطه عشق به بازی، پشتکار و حمایت خانواده توانست شرایط را راحتتر کند. او گفت این روزها در باشگاه احساس بسیار خوبی دارد و این سازگاری نتیجه مستقیم همان تلاشهاست. گریزمان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال آخرین دربی بودن این بازی گفت تمرکزش روی لذتبردن از لحظههاست و اکنون که بیشتر به میدان میرود، از هر دقیقهاش استفاده میکند.
شماره هفت اتلتیکو تأکید کرد که هم قهرمانی در کوپا دلری و هم پیشروی در لیگ قهرمانان برایش اهمیت زیادی دارد و نمیتواند یکی را بر دیگری ترجیح دهد. او همچنین گفت که تیم باید در دربی به کلینشیت برسد و سه امتیاز کامل را کسب کند.