اشلوت: به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

سرمربی لیورپول گفت: هفت بازی دیگر در لیگ برتر داریم و برای حضور در لیگ قهرمانان باید امتیازات بیشتری در این دیدارها کسب کنیم.

اشلوت: به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش هفت ورزشی ، در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول با نتیجه ۲ بر یک برابر برایتون شکست خورد. با این شکست حالا قرمزها در آستانه از دست دادن سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد هستند.

آرنه اشلوت سرمربی هلندی لیورپول بعد از شکست برابر برایتون گفت: آنها در نیمه دوم برتر از ما بودند. از طرفی نیز ما دیدار سختی در لیگ قهرمانان داشتیم که روی عملکردمان تاثیرگذار بود. بازی همیشه در خانه برایتون دشوار است.

وی افزود: مسئولیت این شکست با من است. ۷ بازی دیگر پیش‌رو داریم و برای حضور در لیگ قهرمانان باید امتیازات بیشتری کسب کنیم. همیشه روی لیورپول فشار است. این یک موضوع طبیعی‌ است. به یک‌چهارم نهایی اف‌ای کاپ و لیگ قهرمانان رسیدیم اما در لیگ باید مطمئن شویم که سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست می‌آوریم.

ارسال نظر