سرمربی تاتنهام: هدفمان بقا در لیگ برتر است

ایگور تودور، سرمربی تاتنهام، معتقد است تیمش می‌تواند روی امتیازی که یکشنبه در آنفیلد مقابل لیورپول به دست آورد، برای ادامه فصل بسازد.

سرمربی تاتنهام: هدفمان بقا در لیگ برتر است

به گزارش هفت ورزشی ، ضربه آزاد دومینیک سوبوسلای در نیمه اول لیورپول را پیش انداخت، اما در نهایت گل ریچارلیسون در دقیقه ۹۰ باعث شد بازی با تساوی به پایان برسد.

او درباره احساس اولیه‌اش از کسب نخستین امتیاز به‌عنوان سرمربی تاتنهام گفت: «خوب است! واقعاً خوب است؛ مثل یک نفس تازه. برای اعتمادبه‌نفس بازیکنان و برای همه افراد باشگاه، مخصوصاً هواداران، اتفاق مثبتی است.روحیه تیمی خوبی داشتیم، مخصوصاً با توجه به شرایطی که امروز در آن بودیم. با تنها ۱۲ بازیکن به آنفیلد آمدیم، چیزی که از قبل هم می‌دانستیم.بنابراین این نتیجه خیلی مهم است. در بازی ماندیم، باور داشتیم. من حس می‌کردم می‌توانیم گل بزنیم و بازیکنان هم همین احساس را داشتند، بنابراین نتیجه خوبی است.»

تودور ادامه داد: «بله، امیدواریم بتوانیم روی این نتیجه ادامه بدهیم. راه طولانی تا هدفمان داریم که بقا در لیگ برتر است. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده، اما امروز مهم بود که بازیکنان چیزی را که نشان دادند ارائه دهند، فارغ از نتیجه. وقتی صادق باشید و همه توانتان را بگذارید، فوتبال هم به شما پاداش می‌دهد.

تودور در پایان گفت: «این همان حرفی بود که قبل از بازی به بازیکنان زدم و امروز هم همین اتفاق افتاد. همان‌طور که گفتم کار آسانی نبود. حالا باید ببینیم در دو بازی پیش رو چه می‌توانیم انجام دهیم، چه کسی آماده بازی است، چه کسی نیست، چه کسی مصدوم است. از این نظر همچنان مشکل داریم و تعداد بازیکنان کم است، به همین دلیل این نتیجه حتی مهم‌تر هم می‌شود.»

ارسال نظر