پیام احساسی دخیا به دروازه بان تاتنهام

داوید دخیا سعی کرد با ارسال پیامی به کینسکی پس از شکست تلخ برابر اتلتیکو مادرید دلداری دهد.

پیام احساسی دخیا به دروازه بان تاتنهام

به گزارش هفت ورزشی ، «هیچ‌کسی که خودش دروازه‌بان نبوده باشد نمی‌تواند درک کند بازی کردن در این پست چقدر دشوار است. سرت را بالا نگه دار. تو دوباره از نو شروع خواهی کرد.»

این اظهارات را داوید دخیا، دروازه‌بان فیورنتینا، در حمایت از کینسکی مطرح کرد که سه‌شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید نمایشی بسیار ناامیدکننده داشت: مسابقه‌ای با دو مهار توپ، سه گل خورده در ۱۵ دقیقه و تعویض تنها یک دقیقه بعد در برابر اتلتیکو مادرید در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا.

این دروازه‌بان اهل جمهوری چک بلافاصله پس از خروج از زمین، در حالی که اشک می‌ریخت به سمت تونل ورزشگاه رفت و چند نفر از هم‌تیمی‌هایش نیز تلاش کردند کاری تقریباً غیرممکن را برای او انجام دهند: دلداری دادن به کسی که در آن لحظه تسلی‌ دادنش به هیچ وجه آسان نبود.

2433180
ارسال نظر