اتلتیکو جای پیشرفت نیست؛ فقط بازیکن خراب می کند!

انتقاد تند آنخل دی‌ماریا از باشگاه اتلتیکو مادرید!

اتلتیکو جای پیشرفت نیست؛ فقط بازیکن خراب می کند!

به گزارش هفت ورزشی؛ آنخل دی‌ماریا، بازیکن رئال مادرید بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، در گفت‌وگویی با رادیو «لا رد» اعلام کرد که اتلتیکو مادرید «باشگاهی عجیب» است.

این فوتبالیست ۳۸ ساله که در حال حاضر در روزاریو سنترال بازی می‌کند، گفت: «آن‌جا همه‌چیز عجیب است؛ این باشگاه (اتلتیکو مادرید) کمی عجیب به نظر می‌رسد. انگار وقتی اوضاع خوب پیش می‌رود، خیلی خوب است، اما بعد ناگهان، به نظر من، بازیکنان را خراب و خاموش می‌کنند.»

دی‌ماریا در اشاره به نبود تداوم در بازی برخی بازیکنان آرژانتینی اتلتیکو مانند خولیان آلوارس، تیاگو آلمادا و ناهوئل مولینا، و با نگاهی ملی‌پوشانه، توضیح داد: «کم‌کم انگار ناپدید می‌شوند. این اتفاق برای بیشتر بازیکنانی که آن‌جا بوده‌اند افتاده است. تعداد کمی هستند که همیشه فیکس بمانند و هرگز از ترکیب خارج نشوند.»

ارسال نظر