دو جلسه محرومیت بازیکن رئال مادرید پس از توهین

ماستانتونو دو جلسه محروم شد.

دو جلسه محرومیت بازیکن رئال مادرید پس از توهین

به گزارش هفت ورزشی، ماستانتونو در جریان شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل ختافه، به داور بازی توهین کرد.

ماستانتونو دو بار به داور گفته چه فضاحتی، چه فضاحتی!

داور همین صحبت های ماستانتونو را گزارش کرده و در همین راستا کمیته مسابقات لالیگا این بازیکن را دو جلسه محروم کرده است.

ارسال نظر