بازگشت آقای خاص به برنابئو پس از ۱۳ سال!

بعد از ۱۳ سال، ژوزه مورینیو دوباره پا به سانتیاگو برنابئو گذاشت؛ سرمربی بنفیکا با وجود محرومیت از نشستن روی نیمکت، برای بازدید از ورزشگاه و آماده‌سازی روانی تیمش حضور یافت.

بازگشت آقای خاص به برنابئو پس از ۱۳ سال!

به گزارش هفت ورزشی ، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و جنجالی بنفیکا، پس از ۱۳ سال، دوباره به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازگشت و روی چمن مقدس این ورزشگاه قدم زد.

این حضور در آستانه دیدار برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا رخ داد و حتی بدون حضور روی نیمکت، نام مورینیو بار دیگر به صدر اخبار فوتبال اسپانیا راه یافت.

مورینیو که به دلیل محرومیت فردا شب نمی‌تواند تیمش را هدایت کند، با آرامش روی چمن ورزشگاه قدم زد و ضمن بازدید از شرایط برنابئو، به نوعی جنگ روانی همیشگی خود را آغاز کرد. او که پیش‌تر اعلام کرده بود نشست خبری نخواهد داشت و رسانه‌ها را بایکوت می‌کند، با این حرکت کوتاه اما معنا‌دار، یاد روزهای باشکوه حضورش روی نیمکت رئال مادرید را زنده کرد.

آخرین حضور مورینیو در برنابئو به سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد؛ زمانی که او رئال مادرید را به قدرت اول لالیگا تبدیل کرده بود و حالا در قامت سرمربی رقیب، بازگشته است. با توجه به غیاب برخی ستاره‌های تیمش مانند پرستیانی، بنفیکا کار سختی پیش رو دارد، اما حضور مورینیو حتی به عنوان تماشاگر، انگیزه و فشار روانی قابل توجهی بر تیم رئال وارد می‌کند و نشان می‌دهد که «آقای خاص» هنوز از رقابت با کهکشانی‌ها دست نکشیده است.

ارسال نظر