واکنش تند ساپینتو پس از شکست استقلال مقابل الوصل

ساپینتو:واقعاً سخت است که راجع به این بازی صحبت کنم.

واکنش تند ساپینتو پس از شکست استقلال مقابل الوصل

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از شکست سنگین استقلال برابر الوصل گفت:

«واقعاً سخت است که راجع به این بازی صحبت کنم. آن‌ها روز خوبی داشتند و ما بدترین روز خود را تجربه کردیم. نباید این گل‌ها را به این راحتی بخوریم و من مسئولیت این باخت را می‌پذیرم. بابت این نتیجه از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.»

سرمربی پرتغالی استقلال ادامه داد:

«بازیکنان باید تا آخر بجنگند و تسلیم نشوند. ما جنگنده هستیم و باید سرمان را بالا بگیریم و شرایط را تغییر دهیم. این بزرگ‌ترین باختی بود که در زندگی فوتبالی‌ام تجربه کردم. استقلال باید ذهنیت برنده داشته باشد و نباید به اینگونه تیم‌ها شانس بدهیم. من به آینده و این تیم باور دارم.»

ارسال نظر