آغاز شمشیربازی نوجوانان آسیا با حذف دو نماینده ایران

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی شروع شد و دو نماینده ایران در نخستین روز از دور مسابقات کنار رفتند.

آغاز شمشیربازی نوجوانان آسیا با حذف دو نماینده ایران

به گزارش هفت ورزشی، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز (شنبه ۲ اسفند) به میزبانی اندونزی آغاز شد و نمایندگان ایران در اسلحه‌های اپه و فلوره روی پیست رفتند.

در اپه پسران، دانیال منصوری در مرحله مقدماتی تنها یک پیروزی به دست آورد، اما با همین نتیجه جواز حضور در جدول اصلی را کسب کرد. او در نخستین مسابقه خود در جدول حذفی با نتیجه ۱۵ بر ۸ برابر شمشیرباز هنگ‌کنگی شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها بازماند. منصوری در پایان این بخش در رده ۵۵ قرار گرفت.

در فلوره دختران نیز آترینا آریامنش با کسب دو برد در مرحله گروهی راهی جدول اصلی شد، اما در این مرحله برابر نماینده چین مغلوب شد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند. او در رده‌بندی نهایی جایگاه چهلم را به خود اختصاص داد.

در ادامه رقابت‌ها، کامیار شهسواری، حسام مرادی و محمد طاها عباس‌زاده سه نماینده ایران در اسلحه سابر هستند که مسابقات خود را امروز برگزار خواهند کرد.

ارسال نظر