ملی پوشان پدل ایران راهی امارات شدند

تیم ملی پدل ایران برای حضور در رقابت‌های جام رمضان دبی، تهران را به مقصد امارات ترک کرد.

ملی پوشان پدل ایران راهی امارات شدند

به گزارش هفت ورزشی و‌ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های پدل جام رمضان از ۴ تا ۸ اسفندماه با حضور تیم‌های ملی ایران، مصر، عربستان، امارات، کویت، لبنان، مراکش و بحرین برگزار خواهد شد.

هدایت تیم ملی پدل کشورمان بر عهده داریوش صابر است و فرشاد صفتی نیز به‌عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

ارسال نظر