تست دوپینگ یک دوچرخهسوار شاخص ایران مثبت شد!
تست اولیه دوپینگ یکی از دوچرخهسواران ملیپوش ایران مثبت اعلام شد و این ورزشکار فعلاً از حضور در رقابتها محروم است؛ پرونده او تا مشخص شدن نتیجه نهایی باز خواهد ماند.
به گزارش هفت ورزشی ، تست اولیه دوپینگ یکی از دوچرخهسواران شاخص ایران که تحت نظارت نادو انجام شده بود، مثبت اعلام شد. این ورزشکار در حال حاضر از انجام هرگونه فعالیت ورزشی محروم است و باید در برابر این نتیجه دفاع کند.
این دومین مورد دوپینگ یک دوچرخهسوار ملیپوش ایران است که داخل کشور مثبت اعلام میشود و نگرانیهایی را برای آمادهسازی تیم برای بازیهای آسیایی ناگویا ایجاد کرده است.
بر اساس اطلاعات خبرنگار ایسنا، پرونده این ورزشکار تا مشخص شدن نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت و سرنوشت حضورش در رقابتهای آینده هنوز قطعی نشده است.