قهرمان ام ام ای مسئولیت خطایش را پذیرفت

محرومیت کانر مک‌گرگور به دلیل نقض قوانین ضددوپینگ

کانر مک‌گرگور، ستاره ام ام ای، پس از ۳ بار نقض قوانین ضددوپینگ و خنثی کردن تست‌ها، محرومیت ۱۸ ماهه از سوی یو اف سی را پذیرفت.

محرومیت کانر مک‌گرگور به دلیل نقض قوانین ضددوپینگ

به گزارش هفت‌صبح ورزشی ، "یو اف سی"، سازمان برگزار کننده رقابت‌های هنرهای رزمی ترکیبی "ام ام ای"، روز سه‌شنبه اعلام کرد که کانر مک‌گرگور، قهرمان سابق وزن‌های پروزن و سبک‌وزن، محرومیت ۱۸ ماهه را به دلیل نقض قوانین مبارزه با دوپینگ پذیرفته است.

این شرکت طی بیانیه‌ای در وب‌سایت خود گفت که مک‌گرگور ۳ بار در طول سال ۲۰۲۴، تلاش‌های "سی‌اس‌ای‌دی" (CSAD)، مرجع مبارزه با دوپینگ در ورزش‌های رزمی، برای جمع‌آوری نمونه از وی را در تاریخ‌های ۱۳ ژوئن (خرداد)، ۱۹ سپتامبر (شهریور) و ۲۰ سپتامبر (شهریور) خنثی کرده است که این امر نقض قوانین تعیین محل استقرار ورزشکار محسوب می‌شود.

این شرکت افزود: «مک‌گرگور همکاری کاملی با تحقیقات (سی‌اِس‌اِی‌دی) داشته و مسئولیت را پذیرفته است. او همچنین اطلاعات دقیقی ارائه داد که (سی‌اِس‌اِی‌دی) نتیجه گرفت که این اطلاعات دلیل غیبت وی در تست‌ها بوده است.»

در ادامه بیان شد: «با در نظر گرفتن همکاری مک‌گرگور و شرایط او، (سی‌اس‌ای‌دی) مجازات ۲۴ ماهه مربوط به عدم تعیین محل استقرار ورزشکار برای ۳ بار را، به میزان ۶ ماه کاهش داد. دوره عدم صلاحیت وی برای شرکت در مسابقات از ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (تاریخ سومین غیبت وی) آغاز می‌شود و در ۲۰ مارس ۲۰۲۶ (۲۹ اسفند ۱۴۰۴) به پایان خواهد رسید.»

ارسال نظر